duminică, 1 iulie 2012

Tort botez Delia Alexandra!!!

 Dragii mei acest tort este primul facut cu etaj am avut niste emotii maxime,am si plans pt ca nu mi-au iesit la perfectie toate detaliile insa cand l-am asamblat si l-am terminat am fost foarte multumita si tot voi cei dupa fb ,familia si prietenii mi-ati ridicat moralul cu aprecierile si comentariile dumneavoastra ,va multumesc anticipat tuturor si Aureliei mamica Deliei pt bucuria care mi-a daruit-o spunanu-mi ca a fost minunat si foarte bun!!!Este un tort facut cu toata dragostea pt micuta Delia si surioara ei Ruxy care si la dorit langa ea pe prietenul ei mickey mouse,este un tort vesel cu multii prieteni si sunt sigura ca micuta Delia cand va creste mare va fi foarte fericita pt ceea ce a avut la botezul ei!!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu